Solen skiner, sovmorgonen var perfekt, livet leker.

Ny dag & nya möjligheter, skönt! Här sitter jag och kikar på den knallblå himmlen som lyser i kapp med min tröja. Och solen lyser och jag är allmänt glad! Och vet ni vad? Jag har insett att alla de där 5 veckorna då jag för det mesta börjar 7 två dagar i veckan är värda varenda sura humör.. Ja för nu (typ vecka 4 eller vart vi är) jobbar jag två kvällar vilket betyder att jag börjar halv 3.. Är det inte helt fantastiskt kanske? :) Mmm just det.. Jag sov till 10 och sen mornade jag mej och hade det allmänt bra tills jag fick panik som iof löste sej så det blev frid och fröjd igen.. Nu tänkte jag säta mej med samhällskunskapsreflektion och sen börjar jag som sagt 14.30.. Och ikväll ska jag gå med Berit, inget snöbollskrig, men det har Gunilla lovat att vi ska ta igen imorgon kväll! Awesome :)
Och så ska jag prata lite med chefen om det funkar, vi håller tummarna!

Nu ska jag göra den där vettiga reflektionen! Och så skänker vi ett megagrattis till allas vår Andreas som dagens till ära blir myndig! :D

Ha en superdag alles :)


(Jag garanterar att mina gratulationer inte ser likadana ut idag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0