Tidsfördriv

Jag la ner samhällskunskapen när jag kom fram till att jag jobbar bättre under press, så det så :)

 
VAD HETER DU?

Ruth Hanna Linnea Petersson

NÄR ÄR DU FÖDD?
20/4 1998

VAD HAR DU FÖR FÄRG PÅ DINA BYXOR?
jeansblå

VAD LYSSNAR DU PÅ FÖR MUSIK?
Förtillfället på lovestoned och allmänt är det ganska varierat..

VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Umgicks med Elin & var glad.

VAD HAR DU FÖR ÖGONFÄRG?
Blue like heaven.. Hahaha nej inte direkt, men blå är dom!

FAVORITSPORT?
Wow, frågar du mej? Sporten att sno så mycket grädde som möjligt ;) Annars får det bli snöbollskrig och vattenkrig, det gillar jag! :)


FAVORITMAT?
Du gode tid.. Jag äter det mesta, men det är inte fel med grillat och mamsen olika kycklingsmojjs.

FAVORITMÅNAD?
April är ju min månad så.. Då kommer våren, annars gillar jag nästan allt förutom tuggig höst!

FAVORITDAG I VECKAN?
Fredagar, helt klart!

SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar!

FAVORITHOBBY?
Musiken kanske.. Och alla superhärliga ungar som jag till min stora glädje får låna lite nu och då! Det uppskattas! :)

FAVORITFÄRG/FAVORITFÄRGER?
Vilka jobbiga frågor! Men rött likear jag!

FAVORITBOK?
"Kärlek som befriar" - Francine Rivers

KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
det brukar jag inte ens ge mej in på..

KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
njaeee...

BESKRIV EN PERFEKT DAG?
Först och främst ska man inte vakna innan nio, sen ska dagen vara fylld av härliga vänner. Det kan vara pulkaafton, mysig picknick eller varför inte lite galen fjortislossläppning(nyuppfunnet ord!), en kväll i hemtjänsten med massa roligheter, en kväll med en av de finaste varelserna på jorden i famnen, you name it.. Människor man gillar!<3 

ÄR DU ROMANTISK?
Det vill jag egentligen inte svara på själv. Men jag misstänker att jag kan vara det..!

ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Nepp så länge det inte är impulsivt. 

KRAMAR ELLER KYSSAR?
Pass ;)

DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Humorn defenitivt! Leendet, ögonen, hur bemötande och omtänksamhet är inpräntat och ja, beteendet är viktigt i think!

VAD VILLE DU BLI NÄR DU VAR LITEN?
Florist för då fick man spruta med såndär rolig vattenkran, men vet ni! Det har vi i hemtjänsten-gissa om jag är lycklig! :D 

DRÖMYRKE?
Sjuksköterska på BVC. Med barn i varje fall..

VILKET YRKE SKULLE DU ABSOLUT INTE KUNNA TÄNKA DIG?
Ett jobb där man inte har någon social kontakt. 

VAD GÖR DU OM FEM ÅR? 
Då är jag få se.. 22 va? Japp så måste det vara. Då pluggar jag till sjuksköterska som det ser ut nu. Om nu allt blir så som jag tänkt och så bor jag med Viktoria i vår störtsnygga lägenhet ;) Sen har jag kanske ett stadigt förhållande, vem vet!

VAD GÖR DU OM TIO ÅR?
Oj, bra fråga! Då är jag förhppningsvis gift och moder till i varje fall en knatte. Jag spelar mycket cello och jobbar på ett lasarett eller vårdcentral och lever ett stressigt men underbart liv som småbarnsförälder. Det hppas jag iaf!

SAKNAR DU EN POJKVÄN?
Ibland kanske.. Men för det mesta känner jag att tiden är otillräcklig utan  en krävande pajk så jag trivs. Men dyker kärleken upp så gör den!

CHOKLAD ELLER VANILJ?
Delad plats det.

VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Mosad banan med grädde, blodsockret skulle upp.

VEM TALADE DU SENAST I TELEFON MED?
Rebecka var det bestämt.

FAVORITPARFYM?
Harkel, jag är inte så feminin att jag vet vad dofter heter, det anser jag är överkurs.

FAVORITBLOMMA?
Jag tycker om de flesta blommor faktiskt..

HAR DU NÅGOT MOTTO?
Se allt från den ljusa sidan



Jag är uttråkad vilket märks.. Nåväl, nu ser ni nog inte mej mer innan imorgon.

/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0