Glädjebomb!

Trogna snälla rara läsare :) Kul att det finns några kvar!

Mitt liv snurrar runt som en stor skimrande såpbubbla.. Ja, jag är galet lycklig & jag vet inte vad det är.. Vår kanske, det är i vilket fall som helst hiskeligt härligt alltihop! Det är glädje till bristningsgränsen, lyckohormoner som bara sprutar runt i kroppen på mej, tokiga påhitt, förväntningar & ett liv i nuet! Det går inte att beskriva längre, allt bara bubblar & jag vill tjuta av all den tacksamhet som finns i mej. Ni anar inte, mitt liv är helt fenomenalt underbart! :)

Därför får ni här ett gäng bilder från helgen som gick & som gjorde att jag ligger 12 timmar back i sömn sen i fredags ;) Veckoslutet var oslagbart! Att leka larver i parkeringsrutor kl 5 på morgonen, dansa runt Pinoccio, skratta så man får sjukt ont i magen, ha banankrig i en hiss, kolla på soluppgången med fantastiska människor, leka vilt på offentliga platser.. Alltsammans var perfekt & vrölskoj! :)
Kärlek & glädje skickade genom bilder från Nipponklubbens vackra arkiv, välkomna att joina oss! :)
/Hanna, lycklig som en spillkråka! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAH sorry (A) haha hoppas att det inte gjorde något ;) hehe :$



ja det va en sjukt trevlig HELG! :)

2011-04-11 @ 21:57:25
URL: http://li
Postat av: Hanna->Anna

Nej, det är helt lugnt kompis :D

Vi är ju helt galet awesome för övrigt, fantastiskt vilken glädje! :D

2011-04-12 @ 17:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0