Everybody's changing.

Åh.
Vart i hela friden ska jag börja?

Vrångö 2011 är ett minne blott & det är bara konstigt. Det gick så fort, det var så underbart, det.. Tro mej, jag behöver tid för att krympa allt till bloggform, nu behöver jag andas ut ikväll.

En vröltung väska behöver packas upp, ett 10-dagars mastodontdagboksinlägg måste skrivas, eventuella tårar kommer fällas, tackböner flödar över, tomheten ska accepteras & minnena ska få snurra i huvudet.

För att redovisa dessa helt obeskrivliga dagar kanske jag får dela upp det i olika slags inlägg, jag har trots allt 1700 foton att gå igenom innan dess..

Så tills dess får ni hålla till godo med ett par.

Vrångö ~ Så mycket kärlek att det inte rymms på en rosa blogg!<3

/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0