Foton ger minnet en chans.

Goder kväll gott folk! :)

En ny vecka är här, en innehållsrik sådan ser det ut som! :) Igårkväll var det riktigt vemodigt att säga hejdå till alla stackare som råkat ut för mej massor i sommar, men samtidigt var det fint & en otrolig lättnad!

Idag har Annika & jag nöjda konstaterat att retorik kommer bli en väldigt nyttig kurs för oss & ser framemot det.

Då jag kom hem idag väntade en drös framkallade foton, nästan alla, men imorgon kommer nog resten :) Foton har alltid gjort mej lycklig på ett speciellt sätt! När jag var liten kunde jag enligt säkra källor sitta i timmar och spana in små detaljer i samma album, för att sedan gå över till nästa.
Ikväll har jag varit och fotograferat på vår skogskyrkogård, det var en alldeles perfekt stund för kameraanvändning!
Som jag skrev igår har jag inte tillgång till färska foton, men där jag sitter nu hittade jag massa annat gammalt bråte, så varför inte slänga upp ett par bilder från Kreta med gänget för 3 år sen? ;)

Det tror jag bestämt det får bli, foton är fantastiskt bra för minnet, åtmindstone i mitt liv. Jag tackar varmast för att jag är född under kamerans tid, det är något speciellt det där :)
(Och förlåt för sämre bildkvalitet än vanligt, skönt att utvecklingen går framåt)
















































Sov hårt! :)
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0