Lycka.

Åh, vad jag bara vill dela med mej av allt som finns inom mej! :)

Såhär ligger det till..
För var dag som går inser jag massor nya saker, mycket vackra grejer, underbara upptäckter :)
För var dag blir jag mer och mer försäkrad om att det finns så mycket kärlek som bara svävar omkring oss, oförtjänt men helt underbar :)
För var dag som går inser jag vikten av att leva i nuet och ta vara på varje unik dag.
För var dag vill jag bara bubbla runt av lycka..

Amazing, så långt ifrån deprimerad man kan vara ;)

Just nu har jag nyss sagt hejdå till Sture efter en mycket trevlig Älekullaafton där vi 2 spelade cello i kylan under Sinnenas trädgård. Mängder skratt & mysiga människor!! Och den där Sture, vilken fantastisk glädjespridare!! :) Tänk att vi har hängt ihop 10 år, det är ballt! En döbra lillördag i vilket fall som helst, trots att lilla jag befann mej på en vuxentillställning! ;)

Nej, nu ska jag sova asgött efter mer lyckodagboksskrivande. Alltså, jag lider nog av någon glädjesjuka..! Jag är ledsen, men jag kan inte sätta ord på det! (Alltså ledsen att jag inte kan sätta ord på glädjekänslan och inte ledsen som i ledsen :P)

Nåväl, jag kom på innan att jag inte lagt upp något tandställningsreultat här, så nu kommer't, en gång för alla! :)





En stor dos äkta glädje kommer lastat :)
/Hanna (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0