Vrångö ~ Tävlingar.

Goder morgon människor :)

Egentligen borde jag fortsätta sova, men solen lyser & jag har lust att kolla igenom gårdagens bildskörd. Mer detaljer om bröllopet får ni om en stund då det är färdigt att visas upp, men jag hoppas att ni fick lite tjuvkik igår via facebook då Andreas & jag kände att vi satsade på lite uppdatering under dagen :)

Nu till detta inlägg.. Tävlingar kände jag rent spontant att detta ska handla om, så då får det göra det! :) Vi kan ju tillägga att min grupp (1) utmärkte sig galant & var det lag som vann allra mest på Vrångö & som gruppledare får man tillåtas att vara mycket stolt då de vann med dubbelt så många poäng som 2:orna & sådär. Well done people!

Eftersom vi var iväg hela 10 dagar hann vi med en drös tävlingar också, allt mellan Vrongsong & Flaggan (:

Titta & njut & känn kämparglödens vibbar! :)






Frukost nästa! :)
/Hanna

Kommentarer
Postat av: emma !

älskar dina bilder där ifrån!

2011-08-15 @ 16:41:37
URL: http://emmalouiiise.blogspot.com
Postat av: Hanna->Emma :)

Vad roligt Emma!! :) Vi syns imorrn, då blire party! ;)

2011-08-15 @ 21:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0