Soon.. Freedom!

För två sekunder sedan skickade jag in terminens sista hemtenta. Om det känns fantastisk? Jotack!
Imorgon har vi årets sista prov, sen, sen är jag äntligen fri! Och det tänker jag njuta av! :)

Vad har hänt sen sist tro?
I söndags jobbade jag, landade lite flygplan i telefonen, kokade kaffe & åt knäck. Dessutom skänkte jag vädligt spontant iväg lillebrors hamster. Ibland är man duktig minsann! ;)
Någon timme efter det att jag kommit hem & tatt den mest välbehövliga dusch du kan tänka dig (jag stank mögel på flera kilometers avstånd!) ringde telefonen. Strax därpå traskade Elin & jag ut på en 2-timmars promenix genom halva mark & frös sönder, men hade väldigt roligt ändå! För att få upp värmen blev det glögg & fortsatt tjöt. Kvällen gick, vi kollade på foton & gamla filmer & skrattade så vi grät. Det var en hysteriskt rolig afton & Elin skrev på sin blogg att hon hade skrattat så det räckte för detta året. Jotack! Då mor & far kom hem från sitt julbord vid midnatt blev vi paffa eftersom vi trodde klockan var runt 9. Galet bra kväll det där! :)

Igår var det måndag. En halvtimme efter skolstart släpptes vi fria. Tro inte att jag väntade 5-6 timmar för att dricka glögg. Nej, så roligt ska de inte ha det de små lärarna! Däremot hade Sofia & jag någon våldsamt roligt då vi lunchdejtade ett par timmar. Vi hoppade ut genom fönster, ramlade ner från bord & skämde ut oss som aldrig förr. Hemskt trevligt! :) Dessutom fick jag träffa min nya handledare igår, det blir nog bra på den där medicinmottagningen..!
Eftermiddagen gick till det omtalade arbetet innan päronen tog med mig ut på julerunda igårkväll. Mysigt & traditionellt! :)

Nu närmast ska här pluggas lite thoraxskador & sen får vi se vad som händer. Imorgon blir det Nicoldejt & sen kan vad som helst hända..! ;)


Snart, snart är det lov!!
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0