2010 i bilder :)

..och en sammanfattande lista som jag hittade från bloggen, skriven för ett år sen, uppdaterad nu, efter ännu ett års erfarenheter :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Självklart! T.ex. dansade jag på skorstenar..
2. Höll du några av dina nyårslöften? Pinsamt nog minns jag inte ens mina löften, så, antagligen inte..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Mjodå, så ser det ut! :)
4. Dog någon som stod dig nära? Inte jättenära, men tillräckligt :/
5. Vilka länder besökte du? England.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Mer spontanitet & ork.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 1/7
8. Vad var din största framgång 2010? Framgång, jag? Antagligen en ganska hemligstämplad jobbgrej isf. 
9. Största misstaget? Alldeles för många! På senare tid förväxlade lusselinnen som slutade med skrattkatastrof!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? En del förkyldningar, men aldrig sjukanmäld så, nepp.
11. Bästa köpet? Ny kamera.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, eller var det kanske kameran?
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Väligt mycket :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Bibbis pippi petter och alla andra radiolåtar med lussefolket, we are all the winners, i love you, bland andra.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? ledsnare tyvärr. Det har hänt en del..
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit mej tid för att hitta på roligheter, vågat mer.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat, det tar på krafterna!
18. Hur tillbringar du julen?Med familj, släkt och vänner :)
19. Blev du kär i år? Pass eller pass? ;)
20. Bästa boken du läste i år? Dansa har sin tid
21. Största musikaliska upptäckten? Upptäckten vet jag inte, största musikaliska upplevelsen var dock att få spela på nyårskonserten!
22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Har jag fyllt år? ;) Det fick jag säkert!
23. Något du önskade dig men inte fick? Nepp, det tror jag inte.
24. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jag var helt ledig faktiskt :) Spelade orkester på kvällen iaf.
25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Absolut!
26. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Galet som vanligt? :P
27. Vad fick dig att må bra? Vänner, familj, spontanitet, lusseflickor..
28. Vem saknade du? Farmor och vänner som begav sig från mark!
32. De bästa nya människorna du träffade? Sofia & Ingemar glömmer jag aldrig :)

***
Utlovade bilder kommer här.. 2010 ~ Ett härligt år! :)











































































































































Till er alla ett Stort & Varmt Tack!!<3

/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0