Symöte, bebisar, dop & allmän uppdatering :)

Kära bloggläsare :)

Mitt liv är sig likt, hektiskt som alltid! (:

Vi uppdaterar lite smått.. I fredags hade min moster bjudit alla kvinnor hon kunde komma på(?) mellan 16 och 75 år cirkus. Ni kan tänka er hur det lät om jag säger att det var 100 gånger värre än Örby htj, och det tycker jag är illa nog ;) Som vanligt var det ingen som sydde, vi åt, delade ut julklappar och skvallrade.. Mysigt :) Gabriel och Andreas var de lugna inslagen den aftonen som jag tackade för då huvudvärken trädde in i all sin kraft!

Igår var det full fart i Örby FH där vi ramlade in kl 12. Inte förrän framåt midnatt lämnade vi placet efter massa lek & bus, träning inför idag, dukning och massor matlagning. Ja förstår ni, dopförberedelser kräver sin tid! :)

Inatt sov jag inte en blund, att nana under tidspress funkar inte i min värld, vilket gjorde att jag i natt var tjurig för att jag aldrig somnade trots att jag var galet dödstrött.

Så idag har lilla Cecilia döpts :) Vi var ett gäng som spelade några låtar vilket gick lysande(host & fniss!), nej men det var roligt att få vara med! Dopkalaset tog just slut det är därför jag uppdaterar lite innan jag ska ta igen nattens förlorade sömn, det behöver jag!

Men först ett par bilder som tagits under de senaste dagarna :)




Symöte







Dopförberedelser















Och Dop :)


Kärlek
/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0