Våldgästning & flödande glädje!

Mumsfilibabba, 2011 är sannerligen bra såhär långt :) (Skrev först 2010, men det var ju kanske lite fel.)

Igår, hmm, igår vad dagen jag tog en helt onödig tripp till borås. Tandregleringsmännskorna skulle kika att jag skötte de där gummibanden. Ja, ni vet de där små sakerna som ibland hamnar i folks hår eller uppfattas som dregel. Så, aldrig mer kommer jag känna hur tänderna känns efter en spänningsomgång. Galet lättflyttade tänder verkade jag ha för de var färdiga efter 3 spänningar som inte var alls så jobbga som jag hade föreställt mig. Nu har de alltså lämnat ansvaret till mig, tackar! Undrar om det blir större effekt om man kör med flera gummiband åt gången? Nåväl, jag är glad och nöjd över att se framtiden utan stål inom en relativt snar framtid! :)

Kvinnan här fick en idé på kvällen som inte genomfördes ;) Kl 21 skulle Elin och jag åkt pulka på vägarna, men min mor satte stopp för det. Typiskt tyckte vi, tills vi kom med en ännu bättre idé.. Sofia var alldeles ensam och övergiven, då vill jag meddela att Ståltrions andra kvinnor rycker ut! Så fantastiskt härligt det var att umgås med de där två igen, jag har saknat dem! Tills klockan 3 satt vi alltså i Alexanderssons kök och snackade skit(asgarv!), uppdaterade varandra, var kvinnliga, smidde planer och skrattade hysteriskt. Ni vet vi skrattade så vi själva blev oroliga.. Det var en helt fantastiskt bra natt det där!  We like it a lot! :D

Denna dag sov jag ut länge och väl och har sedan spelat lite cello inför dopet, degat och nu har jag just kommit hem efter en buskväll med Anna och Jenny i kyrkan! Efteråt pratade jag med Anders och han gjorde mig alldeles superglad och det i remix med härlig musik och ett allmänt fantastiskt bra humör! Ni kan tro att detta år bara börjat.. En stark känsla i magtrakten säger mig att detta blir ett fantastiskt år! Är ni på eller? :D


Det flödar glädje helt enkelt! :)
God Bless You!<3



Eliten som låter bilden tala för magiken..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0