29/7 2011

Hokus pokus :)

Utvilad & full av måsten har jag nu fixat ett par bilder att visa. "Ett par" alltså.. När man är på ett ställe som Skillingaryd kliar det i de fotografiska sinnena & jag har enorma mängder på massa söta saker, men det mesta behåller jag alltså för mej själv..

Idag ska här packas inför ett 10-dagars konfirmandläger. Det jag bör behöva för att överleva är införskaffat, hur mycket kläder som går åt är en gåta & jag bär omkring på förhoppningar & oro. Det är med blandade känslor kan man väl säga, men helt klart övervägande är jag glad över att komma iväg från hemtjänsten ett tag.
Vrångö 2011, det är värt att tro på!! :)

Sen ikväll ska vi fira ännu en 20-åring. Världens bästa Viktoria fyller imorgon & ska ha kalas ikväll, får väl knäppa lite bilder där så jag har något att göra på min 5-timmars-rast imorgon! ;)










































































Kärlek kommer lastat (:
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0