Mormor i miniatyr :)

Någonstans, djupt inom mej finns de där spåren av Mormor.
Lite lik henne är jag nog (förutom att jag inte är omringad av barn, barnbarn & barnbarnsbarn ;) & om jag får önska vill jag bli som hon var, för min Mormor, hon var en sann pärla! :) Snällare människa får man leta efter!!
Det jag pysslat med ett par dagar nu får mej att tänka på henne lite extra, ja, jag till och med känner mej lite som henne :)
I förrgår hade släkten ännu en bakdag & jag blev introducerad i den avancerade bagarvärlden. Några tunnbröd blev kanske inte som de borde, men jag kan lova att det gick bättre än väntat ;) Och igår började jag helt appropå ingenting plocka vinbär och gav mej inte innan jag hade bortåt 8 liter i tryggt förvar som saft & jucie.
Om jag tror att Mormor hade gillat det? Det vet jag & jag vet att vi dessutom hade gjort det bäst tillsammans, men nu ser livet lite annorlunda ut.
Jag saknar henne massor, men hon har det helt vansinnigt bra, det är coolt & jag är stolt över att vara Ruths barnbarn, sedär ännu ett spår :)



























Mormorspår i sommaren, värdefullt! :)

/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0