Sofia Knopp (:

Bästa rubriken på länge! :)

Lagom utsövd & uttråkad blev hon offret för att muntra upp mej för en stund sen. Att lyckas med det via telefon är skickligt & coolt (: Och hon blev lovad ett blogginlägg som tack för hjälpen ;)

För ett år sen hade jag inte en aning om att denna kvinna ens existerade, & nu klassas vi som tvillingar.. Vad hände där egentligen? Tror att jag får läsa lite gammal dagboksskrift för att se hur allt verkligen startade..

Jo, det var bestämt den 1 oktober 2010 som vi pratades vid för första gången i våra blonda liv, och detta som sista människorna kvar i psalmboksleken på ku. Inget märkvärdigt alls, men morgonen efter blev vi båda glatt överraskade på markbladet då den slutgiltiga luciauttagningen ägde rum. Den lördagen var nog startskottet för vår vänskap :)

Vi kom med en gång väldigt bra överrens och hade väldigt roligt ihop, och när den 27/11 kom fanns ingen återvändo. Lusseveckorna gjorde oss oskiljaktiga & vi var nästan rädda för vår vänskap när vi insåg hur sjukt lika vi faktiskt är. Det är faktiskt sant, vi tänker precis likadant & behöver inte säga ett knyst för att veta vad den andre tänker & känner. 

Sofia är alltså nästan identisk med mej, det skiljer lite på längden och det ekonomiska ansvaret, men annars är vi så gott som tvillingar. Är det någon som man vill prata med är det Sofia, är det någon man har roligt med är det Sofia, är det någon man kan säga "jag älskar dej" till & mena det är det Sofia! :)

En bättre vän får man leta efter & den där tvillingskapen är också nästan helt sann, för här sitter jag och är nervös, bara för att hon är det ;)

Kan också tillägga att Sofia & jag tänker förbli oskiljaktiga & har en mycket detaljerad framtidsplanering som grannar! ;) Hon är fantastisk, så är det bara! :)



Tvillingkärlek
/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Här sitter jag med kroppen full av oändlig lycka! Så fint Hanna och så RÄTT! Hade jag haft en blogg hade jag skivit om dig också men jag tror det är bäst att jag låter bli att blogga. Det finns ändå ingen som kan uttrycka sig så bra med ord som du:)

Du är underbar tvillingsjälen min och jag tänker aldrig förlora dig bara så du vet! I Love You

2011-07-28 @ 21:21:16
Postat av: Hanna->Tvilling :)

Sweetheart där :)

Du är minst lika grym på ordanvändning & jag tänker minsann inte förlora dej heller!

Kärlek i mängder tillbaka! :)<3

2011-07-28 @ 21:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0