SOMMARLOV!

Ahhah, min blogg är ju bara ett stort skämt! Nu när jag besöker den för första gången på drygt 3 veckor är jag ytterst förvånad att ni hänger kvar, coolt! ;)
Nåväl, om jag säger att mitt schema vart totalt späckat sen sist kanske ni förstår mej om jag väljer att inte uppdatera med text vad som hänt. Men, det där livet är fortfarande vansinnigt härligt, remember that! Glädjerus är något vi gillar skarpt & det går inte att fly från för tillfället, helt sjukt, men underbart! :)
Nu ska jag snart iväg & jobba kväll alldeles själv med Gunilla, hur himmelskt är inte det på en skala? Ihh! :D
Sommaren har bara börjat..! :D
Sometime, I will be back! :)
Njut av sommaren!
Stora, feta kramar /Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Olle

Känns inte feta kramar... flottiga? ;)

2011-06-14 @ 14:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0