With every bit of me.

Kära bloggläsare, I've missed you!

Min familj saknas ej längre & jag har sovit ut ordentligt. Otroligt behövligt! Dessutom har jag redigerat otaliga bilder idag, det tar på krafterna..

Viktoria & jag myste järnet i måndags & tog igen allt möjligt & blev klokare på livet. Under kvällen fick vi en av våra mer crazy idéer & spökade ut oss rejält för inspelning av musikvideo. Det vi inte riktigt räknade med att vi skulle få besök. Och inte vilket besök som helst, nej, den stackars killen trodde nog vi var med i någon sekt & jag trodde jag skulle krevera av skratt, men vi lyckades hålla oss någolunda tills han äntligen gav sej åt. Detta besök var det mest pinsamma på länge & jag ville helst springa & gömma mej även om det var alldeles hysteriskt komiskt! På kvällen hämtade vi bror & onyttig mat innan vi sov ett halvt dygn, ja, vi var helt slut efter allt spektakel! ;)

Fische hade "tjejkväll" igår, killarna som var med vad ju inte tillräckligt feminina så det blev väll något annat slags tillställning! Jenny & jag var dock ganska skraja i vårt bilbagage då några tokar kände för att skrämma livet ur oss! En trevlig kväll i vilket fall som helst! :)

Så har jag som skrivet tagit det superlugnt idag, men ikväll ska Fialotta & jag på körövning med gospelfolket i Kinna. Det blir nog bra! Om något har lust att åka till tandläkaren åt mej i morgon bitti så är det mer än okej!


With every bit of me.




























Gosiga höstkramar!
/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: sofia a wie

Oh my, du är så vacker min kära tvilling!

Verkligen fina bilder!!

2011-11-02 @ 22:42:32
Postat av: Anna

söta hanna! Underbara bilder, o du jag saknar dig faktiskt!

2011-11-03 @ 02:40:48
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Hanna->Tvilling :)

Sofia, Du om någon är vacker!! :)

2011-11-03 @ 10:54:41
Postat av: Hanna-> Anna :)

Tack Anna! :) Jag saknar dej också!!

2011-11-03 @ 10:55:13
Postat av: Hanna L

Vilka fina bilder!! Du är jättevacker!! Såå fin!!! Helt underbar!!:D<3

2011-11-04 @ 11:41:49
Postat av: Hanna-> Hanna :)

Men tack Hanna! :) Jag saknar dej pudding!!<3

2011-11-04 @ 15:41:25
Postat av: emma

finns ingen logisk förklaring till att man kan vara så snygg som du!

2011-11-05 @ 01:09:05
URL: http://emmalouiiise.blogspot.com
Postat av: Hanna-> Emma :)

Emmasweet! Du om någon är snygg!! :)

2011-11-06 @ 00:58:54
URL: http://hannapeterssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0