Kvinnligheten flödar.

Kära läsare!

Fredagkväll, inte ens midnatt & jag bloggar. Någonstans inträffade ett fel. I vilket fall som helst måste jag nämna ett par rader om denna dag, 11-11-11.
Klockan 11:11 gjorde jag något mycket spännande. Ja, det var idag dags att utsätta våra stackars ettor för den årliga fasan - dementa gänget, & i år fick jag äran(?) att vara med. Kan tillägga att Maria, som för övrigt var urläcker, sa att jag kunde vara mig själv. Fint! Det var något i hästväg roligt i varje fall, speciellt att kasta pepparkakor & rymma till bänken där man kunde spana in på de andra dementingarna. Vi, det vill säga 3 omvårdnadslärare & jag hade som sagt förskräckligt roligt & det hade minsann eleverna också, även om det var lite svettigt för både dem & oss! ;)

Direkt efter detta satte jag mig på en buss till Borås där Syster mötte upp. Vi hade en kanondag & satt på "bakgården" säkert 3-4 timmar & bara pratade. Oj, vad jag gillade, det var supermys. Hur det gick för det unga, dejtande paret vid bordet bredvid har jag dock ingen aning om. Det var en grym systereftermiddag~kväll! :)

Resten av kvällen spenderades på Ku i Kinna vilket var vackert som vanligt & nu laddar jag inför resten av helgen. Denna veckan är som tidigare nämnt helt vansinnigt uppbokad. Vi gillar´t!

Kvinnligheten flödar alltså. Min kusin får stolt titulera sig som fotograf! ;)


Man måste alltid vara en gnutta barn för att vara verkligt vuxen.
Så sant som det är sagt! ;)

/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha ni är inte kloka!

Men det ser grymt kul ut!:))<3

2011-11-12 @ 13:33:00
Postat av: Hanna->Tvilling :)

Johopp, lika kloka som klasser med klädkodsdagar! ;)

Det var grymt skojskigt, telefondejt i afton? :)

Kramkalas!

2011-11-12 @ 21:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0