Utnyttja dygnets timmar maximalt!

Lovfinal snart, vad hände?

I skrivande stund har jag just sovit ett par timmar, städat bilen, betalat mobilräkning & studentmössa samt bokat klipptid. Jovars, här är man effektiv.

Tandläkarbesöket igår gick finemang, trots att jag väntade på kollektivtrafiken alldeles för tidigt. Fast det var faktiskt ganska mysigt att sitta där på en buss, med musik i öronen & kika ut över hur människorna vaknade runtom i byggden. Den enda nackdelen var väl killen bredvid som verkade tycka att jag också skulle läsa tidningen.
Mitt sista besök på Borås tandreglering (nåja, det skulle varit sista) var riktigt trevligt & ett av mina mål med denna period uppnåddes till slut - att få tandläkaren att skratta riktigt ordentligt. Jo, jag ser det som en seger! Vi hade roligt! :)

Under dagen gjorde jag ett jättejobb, men eftersom min far läser min blogg kan jag tyvärr inte avslöja mer än så. Någon gång kanske..! På kvällen träffade vi de konfatjejer som ville. Ja, och partilleborna också klart! Jessikas & mitt företag är nu väl etablerat skulle jag vilja påstå, vad det heter har vi dock glömt, men det sitter på en anslagstavla i Kinna församlingshem om någon är intresserad! Vår kundkrets växer alltså stadigt, & skratten med den!

Efter detta spektakel landade vi ett par kottar hemma hos Oscar. Där förstod jag hur trött jag verkligen var. Tårarna sprutade & vi skrattade något hejdlöst när vi spelade "Absolut överens". Rinnande ögon är minsann en anledning till fortkörning, punkt! Åh, det var roligt & supermysigt. Dessutom delades en del erfarenheter om hur killar respektive tjejer beter sej & tänker & hela det paketet. Ytterst intressant!

Framåt 2 sussade jag sött, men blev väckt för tidigt för frukost. Ja, och så har jag då gjort sånadär nödvändigheter & valt ut bilderna till kyrkan på söndag. Nu ska jag snart iväg på kalas & efter det tänkte jag pallra mej till Örby/Skene Ku, känner att det kan vara på tiden.

Imorgon ska jag servera på dop har jag för mej, & sen kanske det blir en kinnaafton, det är så läget ser ut nu i varje fall. Men vad som händer på söndag, det är ännu obestämt!

Eftersom jag inte hade med mej kamera igår får ni ett par bilder från tisdagens "tjejkväll" istället! :) (Fotografer är alla möjliga..)


Trevlig helg!
/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Nelly

Helt underbara bilder. Superkul att minnas hur mycket man faktiskt skrattade denna kväll :D

2011-11-04 @ 17:32:36
Postat av: Hanna-> Nelly :)

Härligt att höra vännen min! :)

2011-11-06 @ 12:29:36
URL: http://hannapeterssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0