En hjärna som blöder

Känslan i mitt huvud är just nu obeskrivlig. Obeskrivlig.

Ja, nu är det så illa att jag lyssnar på "du är allt", alltså jag, en kärleksballad, en tisdag. Vad är problemet? Jo det ska jag ta & berätta, men först ska jag försöka minnas vad gårdagen hade att erbjuda.

2 månader till julafton var det igår & jag var sjukligt effektiv. Jo, men efter att jag stod på huvudet i en soptunna! ;) Efter att jag kom hem från skolan hann jag både med att städa ordentligt & göra klart kursen "utvecklingsstörning/funktionshinder" på sisådär 200 poäng tror jag?! Hiskeligt skönt att ha den överstökad! En Elinpromenad med de 2 hundarna hann jag också med, & telefonsamtal lite huller om buller. Dessutom försökte jag nå olika folk i ren panik, utsatt som jag är. Usch, nu funderar jag allvarligt på att köpa mej en burka!

Idag då.. Vad har jag gjort? Just nu är jag så trött att det känns som ett halvt sekel sen jag vaknade vid 8. Nåväl, Olivia & jag har haft "rullstolsrace" i vår korridor idag. Men, sen fick vi lite skäll från en av mina gamla högstadievikarier så sen var inte det roligt längre. Sture är ju såklart permanent tisdagsböje så honom har jag också hunnit träffa! :) Orsaken till den återkommande tröttheten är dagens sista lektion. Utan syre, om skallskador(?), 3 timmar varav 2 av dem innehöll en genomgång med så gott som bara latinska ord som ingen vare sig hört eller förstod. Om jag ska vara helt ärligt minns jag i denna stund ingenting alls. Skrämmande är ordet, både sjukvårdskursen & huvudtyngden.

Eventuellt kommer bilder i afton från söndagens urmysiga barnkalas. Nu måste jag plugga, imorgon ska skallskadsfrågorna vara besvarade & vi ska skriva etikprov som är lika obegripligt det. Någon vid namn hanna hade verkligen behövt den där Greklandsresan på lördag. Är någon på så hör av er illa kvickt! ;)


Vi slänger plugget i soptunnan istället för mej tycker jag..!
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0