Helgen är igång!

Tjolahoppsan! :)

Fredag.. Mmm, ljuvliga fredag! Dock kan jag inte påstå att min dag började på bästa sätt med 1 timmes försovning, missad buss & bilrutor att skrapa. That's life!

Jobbet igår.. Var det något som gick som det skulle? Vi hade roligt Ulla & jag. Speciellt då jag envisades med att 6:an var backen & bilen inte alls tyckte om mej! Lugn som en filbunke var aftonen i övrigt & det var skönt. Avslutade kvällen med Fialottan & hemligheter. Världsklassmysigt!

By the way, igår kom min så kallade pms-bok. Fotoboken jag satte ihop förra veckan alltså. Det är en samling bilder som överöser mej med minnen, skratt & lycka. När jag är allmänt trött, tjurig eller bara rent "pmsig" ska jag ta fram den tänkte jag, då kommer det gå över. Ibland är man inte så dum! ;)

Ikväll kan bli en spännande afton. Helst ska jag vara på 3 stället samtidigt, & det är ju lite svårt när man bara är kvinna som jag. Valen står mellan 2 Ku-grupper & en tjejkväll. Vart jag hamnar har jag inte en aning om ännu & det lär jag antagligen inte veta innan imorgon heller för den delen.

Sådär, nu ska jag duscha, äta & göra något busigt! :)
Ett par glimtar ur pms-boken kommer här också..!




Live well. Laugh often. Love much.
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0