Nattligt tvillinggos!

Goder middag!

Som jag misstänkte slutade gårdagen bättre än lugn & ro, även om det blev andra planer än det som var tänkt. Så komplicerad jag är.. Framåt 11 landade jag hos Tvilling i varje fall & var väl där bortåt 2 timmar. Det var roligt vill jag lova! Sofia delade med sej av sin fotoglädje tack vare hennes nya kamera, väldigt passande, & även om vi inte är direkt stolta över resultatet kan det ju vara roligt att bjuda på sej själva! ;) Det var en riktigt, riktigt mysigt stund & jag har nog sagt det innan, men jag är så glad & tacksam för den kvinnan! Hon är grym raktigenom! :)

Om ett par minuter kommer Viktoria hit & ska underhålla mej tills imorrn. Mina päron fick för sej att åka till skåne eller danmark eller vad det nu var, & lillebror lanar, jag är ensam & övergiven.. Så, därför är det ju hejdundrande bra att jag får så vansinnigt gott sällskap! :)

Kort & kompakt inlägg, vissa gillar, andra inte..!
Om någon bild ser mer konstig ut än de andra, var god notera att det beror på en ficheye-inställning! ;)


Ett lass måndagskramar!
/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Tvilling yes indeed

Haha även fast bilerna troligen är några utav de versta som tagits på mig genom hirtorien så tycker jag om dig ändå! Så otroligt mycket faktiskt! Du är helt underbar och det var sannerligen kvallitetstid den där stunden!<3

2011-11-02 @ 12:27:46
Postat av: Tvilling-> Tvilling :)

Haha bilderna är minst lika bedrövliga på mej, men vi är bra ändå! ;) Du kan vara underbar!! Kärlek<3

2011-11-02 @ 19:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0