En bild säger mer än tusen ord..

Nyvaken som jag är kan jag inte säga så mycket. Men jag känner ett starkt behov av att besöka bloggen just nu.

Såhär ligger det till. Alldeles nyss loggade jag in på facebook & där hade det laddats upp en massa helt fantastiska bilder! Det finns en fotograf i Vimmerbytrakten som är superduktig & nu hade hon plåtat min kusin Jossan & hennes Fredrik i bröllopsstyle. För det första är jag ganska imponerad över att Jossan kommer i den där klänningen, hon är ju trots allt mamma numera, & inte bara till en unge. Nej, nej, 2 guldklimpar ska det vara! Vidare har fotografen gjort ett alldeles makalöst jobb, magiska bilder!
Sen kan det ju vara lite så också att jag under hela mitt liv haft ett speciellt område i hjärtat som klappar för just bröllop. Det går inte att förklara riktigt, men det där med vita klänningar, bråkiga brudnäbbar & maffiga brudmarscher.. Det är stort!

Nu vet jag inte om man får sno andras bilder sådär, men jag hittade inget som sa att man inte fick det, så jag slänger upp ett par här & gör samtidigt reklam för fotografen, så håller vi tummarna att det är okej! :) Bildkvaliteten blir ju inte någon höjdare heller när man laddar ner från fejjan, men ni får stå ut!
http://jenfotografi.blogg.se/2011/september/brollopsfotografering-jossan-fredrik.html
Spana in hennes blogg också, som kusin till Jossposs blir man en gnutta stolt faktiskt! :)

Nu ska Pallis & jag systerdejta. Det vill jag lova är livskvalitét!
Och bröllop, är det en dag att fasa för eller icke? Fråga inte mej, för jag har inte provat. ;)

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0