I startgroparna på en ny torsdag.

Mmm, jag har fortfarande en såndär mysig känsla i magtrakten efter slutet på gårdagen :)

Planeringen som jag delade med mej av fungerar faktiskt till största del. Trots att vissa grejer stryks över samtidigt som annat lägg till. Vissa moment gillar vi, som t.ex. superdupersnabbisdejten med Pallis igår!

Det där myset som jag inledde med, käre barn, det kan låta som att jag är kär. På sätt & vis kanske jag är det. I det konceptet som får en att somna på allra bästa sätt. Såhär går det till ungefär: 21.13 ringer telefonen hemma hos Knopps & Sofia & jag placerar oss i våra sängar. Där ligger vi sedan ett par timmar (i vintras kunde vi prata cirkus 5 timmar!) & snackar om allt mellan himmel & jord, skrattar stöll & bara mår bra av att tvillingen i andra ändan kan avsluta de egna meningarna! :) Sen slutar det hela med långa stunder av tystnad tills vi förstår att vi har somnat båda två, fina grejer ;)

Idag ska här tränas hårt med konfaledarna så jag hoppas innerligt att alla infinner sej för nu börjar det minsann brinna i knutarna. Oj, vad mycket det är som ska klaffa & jag är nästan lite nervös. Ska jag sitta gömd i predikstolen eller inte? Ska understämman memoreras eller skrivas ner? Kommer powerpointarna klaffa som de ska? Baah, jag är nog lite nervig trots allt. Men roligt ska det sannerligen bli! :)

Nej, nu ska jag sätta på lite blåbärssoppa & kaffe & ladda för dagen. Kvällens sista aktivitet är struken så den får vi väl ersätta med något annat spännande! :) Annars skulle Rebecka & jag åkt till Varberg & skrämt skiten ur våra 1:or & 2:or.. Ja alltså, lärarna anlitade oss.. ;)



Morgontrötta kramar från den ena tvillingen! :)
/Hanna

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: hahahah soooorrryyyyy.. :$ (A) du får väl helt enkelt va förbededd på de, säg till om du inte vill att ja lägger ut dom (A)

2011-09-09 @ 14:48:40
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Hanna-> Anna :)

Haha det är lugnt min vän :)

2011-09-09 @ 16:38:32
URL: http://hannapeterssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0