Någon har sålt Roger!

Hojoj, så det kan gå va?! Sälja Roger, har man hört på maken?

Det här med 4-dagars helger.. Ja, snart skriver jag nog till Kungen själv & ber honom införa detta permanent. Mmm, så sant som jag lever ~ Vi njuter! :)

För tillfället sitter jag nyduschad i turban & skrattar åt allt som hänt det senaste dygnet. Ibland kan man liksom inte sluta skratta, trots att man är alldeles själv. Ni skulle sett hur jag var tvungen att kura ihop mej på bussen nyss då jag drabbades av skrattanfall & tanterna inte såg så roade ut.. Du milde tid..!

Igår var det ju torsdag & naturligt ledig dag. Förmiddagen innehöll kvalitetstid med Gunilla, fortsatt social stimulation med systrarna Larsson & panikpackning inför natten. Sen var vi i församlingshemmet i Kinna en stund, spelade teater, uppdaterade & hade väldigt roligt innan vi hade ännu mera roligt. Ja, det skulle handlas på Hemköp förstår ni, & det gör man inte så lätt i allvarlig skepnad. Sannerligen inte, vi fullständigt vek oss i svåra skrattsalvor. 

Jo, så var det ju det där med pyjamaspartyt vi hade. 16 tokiga brudar lagade mat, skrattade, tjötade & skrämde halvt slag i kyrkokörstanterna. Fina grejer det där, & S club 7 är ju inte så dumma de heller! Vad hände sen? Jo, i kolvarta Kinna skulle vi leka kurragömma & vad passar bättre än att göra det på kyrkogården? Något annat som passar fantastiskt är ju då 2 stollar iklädda förskräckliga masker ger de stackars tjejerna men för livet. Nelly & jag skrattade så vi tappade andan & offrena skrek på ett sätt jag knappt trodde var möjligt. Åh, det var århundradets grymmaste kupp! ;)

Efter efterrätten sen stack ex-konfisarna & kvar blev ett gäng om möjligt ännu vildare ledare. Lite spontant blev Jaqueline & jag joggingsugna mitt i natten, så då sprang vi barfota & frös & skrattbubblade. Så hängde vi lite med de där 2 "mördarna" fram till 2 cirkus? Det konstaterades ännu en gång att en viss människa inte ska vistas i kök. Det var oboy över halva rummet. Shit happens & skoj hade vi!

En mycket märklig gubbe råkade vi ut för på tillbakavägen men sen kunde vi lugnt slå oss ner med resten av töserna för massa roligheter. Ja, Roger är ju såld som skrivet. Förskräckligt! Till slut sov vi en sväng för att sen skämma ut oss med fantastiskt ostämd sång för alla som gick förbi imorse! :)

Summan av kardemumman, det senaste dygnet har jag skrattat något så våldsamt så du anar inte. Det är så fruktansvärt svårt att beskriva om man inte är på plats & upplever det hela. Ni vet när man tror att man ska svimma av andnöden som det där skrattet bidrar till. Det är sjukt mycket livskvalitet! (:

Nu blir det en bok eller film & kanske borde man ta igen lite förlorad sömn & skriva dagbok, ja för allt i världen, skriva dagbok!!
By the way så fotade jag pinsamt lite, men ett par finns i varje fall! :)



Joina oss, vi garanterar obeskrivliga mänder skrattanfall! ;)
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0