Remix av septemberdagar.

Wohoj, helkass uppdatering under helgen sannerligen! Hej på eder i varje fall! :)

Det syns tydligt att vi är på väg mot vintern. På träden, i skyltfönstrena & kanske främst på människor. Sofia hjälpte mej att konstatera att anledningen till att jag mår så oförskämt bra, måste bero bland annat på att jag inte kan vara arg mer än cirkus 7 minuter? ;) Nåväl, oavsett årstid måste jag säga att livet leker, & härligt är det! :)

En sak som satt ett & annat spår i helgen var fredagens KU. Pamela Sjödin Campbell höll det grymmaste föredrag jag hört på länge & hennes levnadshistoria var väldigt gripande. Om ni får möjlighet måste ni höra henne, helt fantastiskt vilken kvinna! :) Som vanligt var aftonen härlig & till på köpet ventilerades kloka tankar som gjorde mej mer respekterande & förstående. Så det kan gå..! ;) Bilturen hem var sen en gnutta spännande, alltid lär man sej något nytt! 

Lördagen gick utan att jag gjorde så värst mycket, tänka sej, jag sov till 12 & drällde sen mest & tog det riktigt, riktigt lugnt, precis så som jag blivit rekomenderad! 

Igår hände det desto mer då släkten begav sej ut på svampplock i de djupa skogarna. Oerfaren som jag är var jag en aning nervös när den senare skulle förtäras & om njurarna då skulle slås ut, eller vad som skulle hända, men icke! Dessutom hade vi väldigt, väldigt roligt då vi i lite väl hög fart åkte över stock & sten, i djupa vattenpölar & på ojämna vägar på en 4-hjuling med 3 personer för mycket på. Ja, det var galet & roligt! :)

Nu är jag en smula trött efter skoldagen som innehöll våra livs sista skolfotografering. Det känns otroligt märkligt måste jag erkänna, men roligt hade vi & flummigast var lärarna, precis som vanligt! ;) Nåväl, jag har konstaterat att papiljotter inte är något för mej, & inte heller blåtiror om man glömt sminkborttagning.

Så, nu ska jag hämta förstoringar på Kupan tänkte jag & sen kanske dejta Elin? :)
Op3 när de är som snyggast, titta & njut! ;)



Ta vara på varje dag hörrni!
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0