Torpet 2011.

Hej igen på er alla :)

Nu har helgen gått, och jag ska vara utvilad?

Nåväl, Örby/Skene KU har varje år ett höstläger på ett torp i Öxabäck och där har alltså denna helg spenderats. Eller skulle gjort. För min del avbröts lägervistelsen igår, men det är ju en helt annan historia.

Torpet var det som vanligt :) Fukten sätter sej i kläderna & man sover i musbajs, fina grejer! Det lektes, åts, pratades, sjöngs, plockades svamp & såntdär torpigt! Bryggan är en plats jag gillar starkt, både i ensamhet & sällskap på olika sätt! Och gårdagens höjdare på en ö med 2 grymma kvinnor.. ja, helgen hade sina guldstunder.

I vilket fall som helst kände jag att jag gjorde rätt i att åka hem redan igår, & det gjorde jag, för så himmelskt jag sov! :)

Dagens spännande händelser kommer nog att redovisas här så småningom så jag sparar det nöjet till senare :)

Nu är jag redo för en späckad vecka som antagligen blir helt grym!! :)

Jag saknar Vrångö.
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0