Vrångö ~ The end.

Åh, just nu är det exakt en månad sedan första aftonbönen på Vrångö. Om det känns tomt? Du anar inte..

Snart tillbaka dit, men först, dagens uppdatering. Min klass undrade vad i all världen jag hade tagit för drog idag då jag studsade omkring, gapskrattade och mådde som en prinsessa uppe på mina små moln.. När jag dessutom hittade ett litet rött pappershjärta i min kjolsficka och bröt ut i en extremt svår skrattattack förstod de om möjligt ännu mindre. Gaah, jag bara önskar att jag kunde dela med mej av min glädje & lyckoenergi, för det är så alldeles underbart :) 

Direkt efter skolan hamnade jag i Kinna församlingshem där vi tog konfirmationsfoto, fikade, träffade nästa års konfirmander och hade det precis så mysigt & bra som bara vi har det! :) Dessutom skrev vi sönder alla hjärtan idag, det är tragiskt att konfirmationen äger rum redan om en vecka. Tur att våra veckofasta tjejkvällar fortsätter! :)

Nu känner jag i vilket fall som helst att det är dags att avrunda min Vrångöserie & tänker göra detta med en drös glädje, kärlek, gemenskap & sann Vrångöanda. Om ni som hängt med här inte förstått det ännu så var Vrångö något alldeles obeskrivligt. Faktum är att den atmosfären, den familjen som bildades, de dagarna inte kan förstås fullt ut om man inte varit på plats & upplevt det. Jag kan garantera att det var 10 av de bästa dagarna i mitt liv.
Det var sagolikt underbart.




VRÅNGÖ ~ Ett minne för livet!!
TACK ALLA HELT MAKALÖST UNDERBARA MÄNNISKOR!! :)

/Hanna (:

Kommentarer
Postat av: nelly.

Lyssnade på en låt som mestadels handlar om att sakna någon eller något. Slump?

2011-09-02 @ 17:33:23
Postat av: Hanna->Nelly

Inte alls vännen. Det var fantastiskt. Tack för att du är du! :)<3

2011-09-03 @ 23:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0