April, fina april.

Som jag misstänkte, bloggandet lyste med sin frånvaro, men hej! :)

Vilken helg det blev.. Inte nog med att det nu är april, det hände massor bra grejer. Hemtjänstens längsta tur jobbade jag i lördags & det gör att hela helgen är ett virrvarr av det som hänt. När man är mitt uppe i det vet man inte om det är morgon eller natt, eller vad som hänt för en vecka sen eller en timme tidigare.

I vilket fall som helst hade jag en fantastisk fredagseftermiddag med den otroligt kloka & härliga Julia i Borås! Det var verkligen behövliga & riktigt roliga timmar! :)
På kvällen mystes det massor med töserna, & vi hade mängder att ta igen! Även det bidrog till att fredagen blev som alla dagar borde vara! Perfekt! :)
Åh, jag blir rörd, jag har sagt det förr, men jag har verkligen världens finaste vänner! :)

Cirkus 5 timmar senare var det uppstigning för jobb 7-21.30 & då den dagen var färdig blev det direkt vidare till Rebecka. En trött & sliten liten dam här, men lördagen blev riktigt bra den också!

Natten till igår sov jag nog inte så mycket mer, så jag ligger lite back på sömnfronten.. Ullas & min helg spårade ur mer & mer för varje timme, men vi hade trevliga pass ihop & när vi blev klara fotopysslade jag hela aftonen.

Idag har vi haft lite skola, opmys sådär. Jag har insett vad ett par få ord kan göra & jag har gått runt med ett leende större delen av dagen. Ibland får man otippade lyckorus..! ;)

Nu ska här slaggas igen & det med glädje! Imorgon ska klassen basta ihop, det kan bli ett spektakel, men Julia & jag bestämde ikväll att vi ska ha riktigt skoj, så då blir det säkert det! :)


Natti natti!
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0