Elektroniska kramkalas.

Elektroniska kramkalas. Usch. Jag röstar ner.

Idag är det i varje fall vad som gäller då min lille Pappa fyller år & befinner sig i Paris. Trots att det mest messas så plingar han ibland, senast var när jag var på toa! ;)
Pappa är kanske den i min familj som står mig närmast, förstår mig bäst, är mest lik & från honom har jag fått den värdelösa humorn. Min pappa är med andra ord världens bästa Pappa, & det förstår jag mer & mer för varje dag som går. Hans födelsedagar är vi dock dåliga på. För 4 år sen var jag i Transtrand, för 3 år sen i Prag, för 2 år sen i Transtrand igen & förra året hade vi en jättekonsert, med Pappa som dirigent naturligtvis! :)

Av hela mitt hjärta hoppas jag att han har en fantastisk födelsedag & inte går vilse eller något annat sådant som förvisso är mest troligt..!


Vi sänder ett elektroniskt Megagrattis & Kramkalas till Far lelle!

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0