Inte en dag för tidigt.

Det regnar stôll, så vansinnigt mörkt & dystert!

Projektarbetet är rott i hamn, det känns både tomt & skönt. Vi minns det i varje fall som något roligt & jag hade förmånen att jobba med Julia & Rebecka! Det var toppen! :)

Då jag satt & pratade med Matilda i förmiddags bekräftade jag min blondhet på följande sätt: "Idag är det 21 år sen mina päron blev ihop.. Det är faktiskt ganska lång tid, jag menar, inte ens jag har ju levt så länge!?" Clevert, clevert! ;) 

Oavsett hur smart deras stackars dotter blivit får man ju ta & gratulera dem tycker jag allt! Trots att jag inte funnits så länge är det ju ett par år! Så.. Grattis både mor & far! :)
Ett stort grattis också till Jenny & Olof som firar 7 år!


Nu ska jag äntligen sova!

/Remixen av personerna ovan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0