Frånvarorapport.

Hej alla fina, trogna & godhjärtade bloggläsare! :)
 
Det värmer att se hur flitigt ni uppdaterar nu när inte jag gör det! Just nu sitter jag i soffan uppe på Backebo med Thereses dator i knät & damen själv virkandes mittemot. Där har ni anledningen till min frånvaro. Min egen dator har magsjuka & frossa, & är därmed inte i form att användas överhuvudtaget, tyvärr. 
 
Till helgen planeras en sjukhusperiod för den där ynklingen. Det i sin tur innebär att jag först då kan bli en aktiv bloggerska igen. Även om min fina, händiga väninna är bussig & lånar ut sina prylar, tror jag det kan vara bra att bara fokusera helhjärtat här i Skåne ett tag. Dock kan det ju hända att jag ändrar inställning, så ge inte upp hoppet, ge inte upp hoppet..! ;)
 
För övrigt går det bättre & bättre att vara skåning. Det är nu över två dygn sedan jag senast grät. Då var det förvisso under en gudstjänst med många okändingar runtomkring. Den timman rullade saltvattnet på ett sätt som inte gick att hejda. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till, det bara droppade ner varmt vatten i knät på mig. Men, som skrivet, nu till & med trivs jag ganska fint här! :)
 
Det kommer bli ett oerhört givande år, det känner vi på oss här i våra soffor. Samtalen är redan många & djupa, & gemenskapen varm & härlig. Hur mycket jag kommer dela med mig av rent bloggmässigt är dock oklart ännu. Det känns lite som Vrångö, något som inte alls kan förstås om man icke själv upplevt det. Vår lilla bubbla här, den känns mer & mer naturlig, & vi har redan börjat växa som människor. Vi behöver det här & det kommer bli otroligt värdefullt, det vet jag! :)
 
 
Nu lägger vi oss snart i Hans händer. Där är vi trygga!
 
/Hanna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0