Not wrong, right?

Vi är tillbaka. Vi har lämnat Vrångö. Vi har kastats tillbaka till verkligheten.
 
Just nu är jag något i hästväg trött & tänker ha en riktigt, riktigt lugn kväll med mig själv. Det behövs nog om jag ska orka vara tillbaka på jobbet imorgonbitti.
 
Vrångö har åter levererat. Oförglömliga dagar! Vi har skrattat, gråtit, busat & levt i en miljö som inte går att förstå om den inte upplevts.
 
Nu ska jag gosa med ett leende åt alla härliga minnen. Så länge..
Tack alla kalasfina människor för allt! :)
 
 
Hur kan man annat än tro?

/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Carro

åh, fantastiska Vrångö!! Bästa stället!

2012-08-08 @ 23:28:21
URL: http://www.anderssonare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0