Tusen skäl.

Pinsamt nog lyssnar jag på Lotta Engberg. Men idag är det faktiskt hennes gamla tusen-skäls-låt som bäst passar in på mitt liv.
 
Det är många tankar i dessa dagar. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Istället för att packa är jag ute & träffar alla människor jag tycker så mycket om. På nätterna sitter jag hellre & pratar än sover & får jag en stund över snurrar det funderingar så jag håller på att bli tokig
 
En sång värd en genomlyssning.
 
Visst har jag gått ensam många gånger i mitt liv. Men aldrig har det livet, känts mer som tidsfördriv. Än just i dessa stunder, då minnen tränger fram, som jag försökt att glömma, i ärlighetens namn.
Det finns tusen skäl att stanna, det finns tusen skäl att gå. 
Ska jag någonsin finna svaret? Ska jag stanna eller gå?
Med tiden ska det klarna, ja det hoppas jag förstås. 
 
 
Jag har tusen skäl att stanna, jag har tusen skäl att gå.
Ska jag någonsin finna svaret? Ska jag stanna eller gå?
 
/Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0