Aggro kvinna.

Det är ytterst sällan jag blir arg på riktigt. Nu är jag det.
 
Om jag minns rätt är det flera månader sen det hände senast. Då vi var iväg fick jag plötsligt ett enormt tålamod & det har fungerat väldigt bra ända tills nu..
 
Inatt låg jag vaken ganska länge & skrev bland annat i min dagbok "Ilska, frustration & en stor dos besvikelse virvlar inom mig likt snöyran utanför fönstret". Det är vansinnigt mycket känslor som slåss inom mig, & jag vill helst bara sitta här ensam i min fåtölj hela dagen.
 
Pappa har precis lyssnat på mina tankar i en halvtimme, det var skönt! Just nu vill jag helst inte ventilera alls med någon här i Skåne. Min klass är fantastisk, men jag hade i denna stund helst velat lämna Elm-bubblan, åkt hem & pratat med människor som förstår. Så, Ni som brukar få lugna ner mig, var beredda på fredag!
 
Nu ska jag kämpa tre dygn till. Knipa igen munnen & bara stå ut. Det blir svårt, men snart är jag i Mark igen. Det är behövligt vill jag lova!
 
 
Ibland förstår jag bara inte..!
 
/Hanna.

Kommentarer
Postat av: Carro

stor KRAM till dig!! <3

2012-12-04 @ 21:06:33
URL: http://anderssonare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0