Break.

Förlåt, förlåt, förlåt för kin förskräckligt dåliga uppdatering!
 
Denna veckan har varit mer än hektiskt, den har varit kaotisk. Allt mellan julfest på julfest till civilpoliser på nattliga besök. Intensiv period!
 
Nu har jag jullov, det är vansinnigt efterlängtat & jag njuter järnet! Förutom igårkväll då jag drabbades av feta brännblåsor på handen. 
 
Ja, igår/inatt/idag har Sofia & jag firat vår egen jul. Hur gosigt som helst! Dessutom har jag fått den finaste julklapp jag någonsin fått. Den kvinnan är bäst i hela världen, så är det bara! (Fast inte på att vara seriös under en utegran mitt i natten!) 
 
Som sagt, jag njuter för fullt, sanna mina ord! Nu ska här slås in klappar i massor, men först ska de plockas fram från mitt säkra gömställe.
 
Under dagen ska jag också försöka avsluta min följetong om Etiopien, detta fagra land.
 
 
Gör aldrig knäck med oss!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0