Etiopien ~ Ögonblick.

Hejsan hoppsan! :)
 
Nu har det blivit dags att släppa sista bildbomben. En rejäl hög med många av mina favoritfoton från Etiopien.
 
Då jag har min kamera i händerna finns det något jag gillar att knäppa allra mest, ögonblick. Ni som tittat på fotona från resan har kanske lagt märke till att majoriteten av bilderna innehåller människor, mestadels barn. Det beror helt enkelt på att det är mitt favoritmotiv & för det allra mesta det roligaste att plåta.
 
Tyvärr var det något extremt svårt att fånga i Etiopien, så fort människorna fick syn på kameran antingen attackerade de eller gömde sig. Vad gällde barnen hoppade de bokstavligt på en för att få vara med på kort. Galet. Men, med lite list & snabba impulser lyckades jag få en del som jag tycker om. Det sägs ju att ögat är själens spegel, & det hoppas jag kunna förmedla med alla foton här i dag. Därför blir detta inlägg det med flest foton & mina mest omtyckta förevigade minnen.
 
 
Raktigenom fantastiska människor!
 
/Hanna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0