Jubileum!

Ja kära läsare..
 
.. Idag fyller den lilla rosa 5 år! Det är allt annat än klokt! ;)
 
Egentligen tänkte jag satt ihop ett collage med bilder som finns att hitta i alla hundratls inlägg, men sen insåg jag att det inte riktigt hinns med idag. I vilket fall som helst är det helt galet att denna sida funnits fem år, fem år! Jag borde tagit bort den innan jag ens började, med tanke på vilken liten fjomp jag var där på högstadiet.. ;)
 
Nu finns denna blogg i vilket fall som helst, med en hel del oigenomtänkta uttalanden & bilder, en del av livets utveckling skulle jag tro. Du som läst här har fått ta del av vardagstankar, tidiga jobbmornar, en hel drös resor, många värdefulla människor, ett par bröllop, en flytt, bildskörder & allt annat som hör & hört mitt liv till! :)
 
För att fira denna stora dag tänker jag äta julaftons innehåll i chokladkalendern, den ni! ;)
 
 
1824 dagar. På dem hann det hända mycket..!
 
/Hanna, som bloggar på sitt eget lilla vis :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0