Våren är kommen.

Är det inte fantastiskt? Vilket vårväder vi har! :)

Min almanacka är borttappad & min planering med den, är jag syssolös för det? Knappast!

Helgen avslutades med en mycket behövlig & härlig kvalitetsdag med världens bästa Viktoria. Vi promenerade, rymde från ett inbrott & myste under värmefilt. Det var sannerligen en söndag av bästa slag & precis vad jag behövde! :)

Så blev det en ny vecka, hemskt vad det är måndag hela tiden! På retoriken, som jag för övrigt somnade under, fick jag mess av Jenny som ville att jag skulle spendera kvällen med henne & en hög kenyaner. Sagt & gjort, det var supermysigt & jag uppdaterade min roll som flygplan åt lilltösen. Anne-Marie kallar mig dessutom för "vår egen Hanna", det gillar jag! :)

Igår & idag har jag tatt farväl av medicinmottagningen & närakuten. Gårdagen innebar Oliviasällskap & enorma skrattattacker samt kalasfint flyt. Ja, igår var rena drömmen som lärling. Idag däremot, snacka om värdelös final! Hua, efter ett par misslyckanden valde jag att hålla mig på mitt närakutsgolv trots att det är bland kanylerna jag trivts bäst!
I vilket fall som helst var det jobbigt att lämna stället. Jag har alltid haft svårt för avsked & det var  samma visa igen, jag började fundera på om jag valt rätt i beslutet att lämna nu. Å andra sidan tar det ju slut någon gång, så det var lika bra att få det gjort. Att jag kommer sakna det är ju dock ett bra betyg, & vissa pärlor & arbetsuppgifter blir det redigt tomt utan. Det är bara att minnas med glädje & hoppas att dagis levererar!

Nu ska jag snart kila iväg på någon afton med hemförsamlingen. Imorgon ska klasstjejorna mysa med fika & modevisning. På fredag blir det nog ku på kvällen & natt med tvilling. Lördagen innehåller swopping & släktkalas & sen har snart den veckan gått..! Vi får se när vi ses igen!


99 dagar kvar..!

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0