Blåkläder för allt i världen!

World! Helt sjukt, jag är verkligen dödstrött!

Gårdagen var remixad. När jag kom till skolan, som vanligt lite sen, mycket stressad fick jag frågan vad jag gjorde där. Nej, det kan man ju undra när ingen sagt att jag började 4 timmar senare?! Kanske inget att gråta över då man får diskutera botox & råttor & få höra "Hanna, just nu känner jag starkt för att slå ner dig!". Tackar varmast för det mysiga klimatet i Op3an! ;)
Nåväl, eftermiddagslektionen var inställd så Olivia & jag drog till Skrädderiet där vi tog igen utebliven mystid med diverse trevligheter som typ eldning av sugrör. Vi är en fin kombination! :)
Efter detta blev det kvalitetstid med Andreas. Under kvällen försökte vi oss på kaffedrinksskapande med bland annat oboy, ägg & drivor socker. Mer lyckade resultat har vi åstadkommit! ;)

Så kom dagen. Tack & lov sov jag ordentligt, för ovanlighetens skull innan ny praktikplats. På schemat fanns en rosa plupp vilket innebar att dagen skulle spenderas på vår närakut. En bedrövligt lugn dag skulle jag säga!! Jo, jag var grymt rastlös till stor del, såpass illa att jag gick & räknade ut BMI med konstiga mätmetoder, rymde till patienter som inte behövde besök & lyssnade road till ett tiotal medelålders damer som vilt diskuterade vår kungafamilj. Då jag första gången kollade på klockan var jag övertygad om att lunchen var kommen, det hade gått en timme...! Men att glamma runt i snygga blå sjukhhuskläder ser ju lite coolt ut åtmindstone!
Imorgon blir det medicinottagning & jag hoppas på lite mer aktivitet, för annars kommer jag inom kort sätta igång med livsfarliga projekt & det tror jag ingen vill uppleva! ;)

Idag vill jag också passa på att även bloggratulera min moder genom ett par bilder eftersom hon fyller år! :)


På återseende!
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0