Vi drar till fjällen!

Sista blogginlägget till nästa onsdag eller så, om jag känner mig själv rätt vill säga!

Igår när jag skrev att jag behövde träffa någon visade det sig vara Jenny. Kvällen igår var grymt härlig, precis det jag behövde! Fantastiskt mysigt & trevligt & det faktum att Jenny snart blir kinnabo.. Det är alldeles galet bra! :) Mm, jag har verkligen våldsamt fina vänner! :)

I säng var jag nog runt 2. Somnade med ett stort leende på läpparna efter den helmysiga aftonen & var helt inställd på att ta en tidig morgonpromenad med kameran. Istället vaknade jag av en brötande pappa klockan 07:18 som överräckte en desperat & kaotisk hemtjänstkris. Jo, jag fick ta på mig något annat, men helst inte äta frukost. Kaffe var jag tvungen att hälla i mig för att klara stå på benen, men cirkus 10 minuter senare kunde jag rädda dem. Ja stackars små! ;) Det dumma var att jag fick svälja min stolthet eftersom jag för ett par dagar sen var sjukligt stolt över att jag lärt mig säga nej då jag inte ville jobba onsdag, torsdag, fredag. Ja, & så gick det med den saken..! Min fotolängtan vaknade dock till liv då jag såg solen gå upp över ett frostigt Örby & himlen gick från orange till klarblå, det var vakert! :)

Nu måste jag minsann sätta igång att packa. Om ganska exakt 18 timmar rullar vi iväg mot Transtrand, ett rejält gäng vill jag lova! Därför borde jag känna panik & önska er riktigt härliga dagar, för det är precis vad jag tänker ha! :)



See you soon, & until then ~ Take care of you!

/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Elizabeth

2012-01-06 @ 15:59:25
Postat av: Elizabeth

Är det du? Så söt!!!

2012-01-06 @ 16:00:47
Postat av: Hanna-> Elizabeth :)

Hajjemen, om du syftar på den lille skitungen! ;)

2012-01-06 @ 19:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0