Avvikelserapport.

Hej!
 
Det här hinner jag verkligen inte med alls! Har tillbringat mer eller mindre halva dagen i hemtjänst & far nu omkring som en iller, en stresad sådan. Nåväl, en avvikelserapport måste lämnas..
 
.. Idag har ett mirakel fötts. Min kusin Helena har fått sitt tredje barn, en liten Andreas! :)
 
Detta i sin tur innebär att Gustaf & jag nu har sju kusinbarn, fantastiskt!! Det är härligt att se de små knattarna växa upp minsann! Så, trots att tidsbristen är ett faktum måste jag ju presentera de charmerande ungar jag hitills fångat på bild. Mixat & maxat mellan mor & fars syskonbarnbarn är åldersordningen på följande vis: Alice, Edith, Ruth, Gabriel, Jonie, Märtha & så den lille nytillkomne Andreas! :)
 
 
De är lika härliga som de ser ut dessutom, fin släkt minsann! 

/Hanna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0