Det är sommar även om det regnar.

När jag satt & tittade på vad som skulle publiceras under min frånvaro gick jag samtidigt igenom en del gamla bilder..
 
Med tanke på hur vädret varit denna sommar fnittrade jag till då jag hamnade i en mapp skapad för över två år sen. Det var en kväll som det skulle bli sol! Ja, jag var lika övertygad hela kvällen, trots att solen verkade ha dött. Det var tjockt med moln & ganska kallt också om jag minns rätt. Oavsett så hade vi en grymt trevlig kväll vad jag kommer ihåg. Sommaren 2010 var en spännande sommar minsann, & sådanadär spontaniteter innehållande massor med människor är verkligen något jag saknar!
 
Bloggen var förmodligen inte min närmaste följeslagare på den tiden, men bättre sent än aldrig.. Här kommer ett par bilder som visar att sommaren kan vara riktigt nice trots att vädret inte är det! :)

 
Jag saknar't!

/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Carro

jag minns det kvällen som igår!! ;) Fantastiskt är ordet!

2012-07-21 @ 23:43:02
URL: http://www.anderssonare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0