I'm just a girl..

..one among the others, nothing much to say. Plain and simple girl, not a special type in any way. Just one look, and you will surely see.. That the true Miss Nobody is me. It's an evil world that has only made me a girl.
 
Jag tillåter mig att sjunga tillsammans med abba en liten sorglig text. Just nu är jag färdigjobbad efter ett hemskt arbetspass som började redan vid sju imorse. Kanske beror mitt humör på en enorm trötthet. Denna vecka har jag som mest sovit fem timmar per natt & det är mindre än vad jag behöver! Förutom att jag är trött kan man nog säga att det varit den värsta dagen rent jobbmässigt på hela sommaren. Det är inte det minsta lockande att om några timmar vara tillbaka! Jag som trodde att sommaren botat min gråtmildhet.. Ikväll rann tårarna okontrollerat & för första gången såg jag den stundande skåneflytten som en räddning. Människohantering är ett kapitel för sig..
 
Via telefonen har jag blivit peppad i varje fall. Min kära kollega Kicki har titt som tätt hört av sig vilket jag tackar varmast för. Igår mystes det förresten i hennes husvagn & jag fick den stora äran att träffa även Bruno & Maj. Jodå, direkt efter jobbslut klockan två styrde vi kosan mot havet & det var verkligen en toppendag åt alla de håll & kanter! :)
 
Nu ska jag duscha bort alla jobbiga hemtjänstminnen & sen äta lite gräddränkta hallon. Sen ska nog Hanna snart vara tillbaka torrögd! :)
 
 
Världens i särklass bästa vikarieteam! 
 
/Hanna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0