Kvalitetstid av bästa slag.

Hoppas ni har det fint i regnet! ;)

Ungefär vid den här tidpunkten, den här dagen, skolåret om fanns en permanent kvalitetsstund inbokad. Min cellolektion. Själva spelandet kan jag väl inte påstå att jag saknar så värst, däremot Sture!

Det var otroligt skönt att ha den där säkrade timmen i början av varje vecka, att kunna hämta lite energi inför det som väntade. Han är så bra den där människan, om man behövde prata med någon om något & inte visste vem så kunde man alltid prata med Sture. För att inte tala om hur man kunde skratta med honom..! Eller kan, såklart, han finns ju trots allt kvar, & det är då för väl! :)

Jag har alltid tyckt om att umgås med människor, ofta i min egen ålder. Men under nästan alla perioder i mitt liv har jag anförtrott mig även åt fina människor som är snäppet äldre. De där personerna som inte sitter fast i massor ungdomsgrejjer, för även om man själv inte gör det finns det alltid någon i ens närhet som går igenom tråkigheter. Just därför tror jag att jag har värdesatt mina äldre vänner väldigt högt. Mmm, jag gillar dem, de är mina vänner de också! :)

Med Sture är det också så, att han är den enda utanför min familj & släkt som följt mig från start. Det är alltså inte bara ett par år han betytt mycket för mig, utan snarare under hela mitt liv. Ja, han är fortfarande en person jag ärligt uppskattar otroligt mycket! :)


Den människan kommer alltid vara en av mina största idoler! 

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0