Taggiga små varelser.

God natt borde man väl kanske säga, jag föredrar godkväll! :)

Efter jobbet idag hämtade jag Tvilling & sen har vi hängt tills nu ungefär. Livskvalitet! :)
Dagens stora happening var när vi stolta höll våra små nya syskon. Jodå, idag fanns de där, de 6 små taggiga ungarna som hitills gömt sig i sin mammas mage. Nu är de våra vänner minsann, söta små varelser som mer kittlas än sticks! :)

Förresten tänkte jag berömma mig själv idag. På en blogg bestämmer man ju själv vad som publiceras så ingen kan argumentera emot.. Jo, jag har nämligen kommit underfund med vad jag är riktigt, riktigt duktig på. Helt enkelt så är jag världsbäst på att släppa jobbet så fort jag inte jobbar & ta tillvara på ett sommarlov jag egentligen inte har. Det är jag grym på, & tro mig, det är hemskans trevligt att vara bra på att leva här & nu! :)

Vi hörs snart igen, nu tänkte jag skriva ett rejält dagbokslass innan det är dags att hämta päronen om en dryg timme. Återkommer nog imorgon, min aktivitet är usel här så det måste bli lite bättring!


Dröm sött! 

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0