Tiden vi inte härskar över.

Det är fasansfullt, det där med tiden. Idag har det gått 40 dagar, hela 40 dagar, sen den där studenten vi gick & längtade efter så vansinnigt. 
 
Visst var det en helt oförglömmlig dag & det var fantastiskt roligt, men när jag då & då åker förbi min gamla gymnasieskola känner jag redan en stort stygn av saknad! 
 
De där gymnasieåren var sannerligen fina år. Det går inte att komma ifrån att det fortfarande känns overkligt att det är över, & jag mer än gärna hade spolat tillbaka tiden ett par år om det hade varit möjligt!
 
Istället för att göra det är det bara att se framåt. Om exakt en månad flyttar jag till Skåneland. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..!
 
 
En toppendag att minnas åtminstone!

/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Sarakusinen

Hanna jag har kollat på dina bilder och det är helt sanslöst hur grym du är på att ta kort!!!
Sluta aldrig med att fånga the moment of life gumman för jag blir så glad när jag ser dom, det gjorde min dag idag.
Tycker så mycket om dig min vän <3

2012-07-18 @ 15:45:03
Postat av: Hanna->världens finaste Sara

Åh tack finaste du! DU gjorde min dag kan jag säga!! :)
För övrigt förstår jag varför du inte gillar solsemestrar, det här är nästintill olidligt! ;)
Vi ses på lördag & då vill jag ha en fet kram!! :)

2012-07-19 @ 09:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0