Tjilivippen.

Så.. Då var vi redo!
 
Det där med havet är inte riktigt min grej. Denna vecka har jag tillbringat två dagar där & förra veckan gjorde jag ju inget annat än att hänga med saltvatten! Nu bär det dock iväg mot kusten igen, denna gång på konfirmationsläger.
 
Räkningarna är betalade, väskorna knökade, näsan sprayad, kameran laddad.. Dock icke bloggen. Om jag hade haft tid hade jag nog grejat ett par förinställda, men det har verkligen inte funnits en minut över de senaste dagarna. Detta i sin tur innebär att denna sida inte kommer uppdateras på tio dagar. Dock kan ni ju alltid passa på att läsa gamla inlägg från tiden då jag var en liten fjortis, precis som alla andra! ;)
 
Det är dags att bege sig mot Kinna & sen vidare till Vrångö. That's nice! :)
 
 
Var rädda om er!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0