Why cry when you can laugh?

Fyra timmar rast, det borde man ha jämt!
 
Här sitter jag & redigerar bilder under dagens rast. Egentligen borde jag börja packa inför Vrångö & definitivt stoppa något i min kurrande mage!
 
I torsdags kväll gjorde jag mitt bästa för att återskapa studentlooken. Eftersom jag inte hade något foto från studenten som jag var särskilt nöjd med beställde jag min privatfotograf. Elin & jag spenderade alltså aftonen med att försöka få något vettigt foto, som man kanske skulle kunna ha som tackkort till exempel. Att Elin är lite småkär i min kamera var bara ett plus, solen gjorde mig så gott som blind & humöret var på topp. Till slut fanns allt smink där det inte skulle vara bara för att vi skrattade så hysteriskt! :)
 
Här får ni ett smakprov, det är skönt när någon annan tänker i ungefär samma bildliga banor som en själv! ;)
Om den där jobbiga mössan sitter konstigt beror det på att vi ville undvika skuggor..
 
 
Att skratta är ofta en resultatgivande medicin!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0