Back in bloggness.

Finaste bloggläsare! :)

Det här blir inget romanskriveri inte, jag tänkte bara meddela att vi åter befinner oss på svensk mark,välbehållna! :)

Just nu ligger jag nerbäddad i min alldeles egna fantastiskt sköna säng & tänker alldeles strax tillåta ögonlocken att falla. Det är ju trots 22 timmar sen jag gick upp, snurrade in mig i en filt & satt i timmar i en enastående soluppgång & sen dess har jag icke sovit så nu ska det bli skönt! :)

Snart kommer jag berätta mer om allt spännande vi råkat ut för. Olåsta toalettdörrar, hur jag först bergsklättrade i flippflopp & sedan dansade med en diktator.. Ojoj, vi har varit på semester & det ska jag berätta mer om, I promise. Men först & främst ska jag sussa gott bredvid Arthur!! :)


Natti natti!

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0