En stilla bävan.

God kväll!
Nu är det jobbigt många känslor. Om alldeles för få timmar tar vi studenten.. Vi vill inte!

Sveriges nationaldag har gått i ett, massor av förberedelser för både kalas & flak. Ja, nu i eftermiddag & kväll har jag spikat fler spikar än jag gjort under hela mitt tidigare liv! ;) Men det var roligt. Nu är det dock miljarder grejer kvar att fixa & jag bävar för en sömnlös natt & en intensiv, jobbig & rolig studentdag. Helst skulle jag vilja vakna upp på fredag, Op3 vill stanna tiden ikväll, här & nu. Jag trodde aldrig att jag skulle känna såhär kvällen före min student, men det här är faktiskt hemskt.


/Hanna, rädd & stressad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0